Waarom zou ik gebruik moeten maken van BespaarBaas?
BespaarBaas selecteert een kwalitatief goed aanbod tegen de scherpste prijs. Onze leveranciers en providers voldoen aan de hoogste normen als het gaat om klantenservice, transparantie, flexibiliteit en kwaliteit van de geleverde diensten. Wij zien het als onze belangrijkste taak om jou hierbij zoveel mogelijk uitzoekwerk uit handen te nemen. Dat niet alleen, ondanks onze mogelijkheid om online zelf alles te regelen staat BespaarBaas met haar klantenservice en echte adviseurs klaar om jou maximaal te ontzorgen. Ook zijn wij de meest complete aanbieder van diensten voor particulier en ondernemers die wel wat beters te doen hebben dan met onvoldoende kennis de markt afspeuren naar een betere deal. Kortom, alles onder 1 dak met jouw persoonlijke adviseur. Ook dat is BespaarBaas.
Ga ik een contract aan met BespaarBaas?
Wat betekent jullie unieke Geen Gedoe Garantie?
Moet ik betalen voor jullie advies?
Ik heb via BespaarBaas een contract afgesloten. Kan ik dit nog annuleren?
Indien je als consument een contract via BespaarBaas hebt afgesloten heb je recht op de wettelijke bedenktijd van 14 dagen vanaf het moment van afsluiten van je contract. Wil je het contract ontbinden dan kan dat via het herroepingsformulier of neem contact met ons op via het contactformulier. Je kunt dan eventueel direct een ander contract afsluiten indien je dit wenst. Je hoeft overigens geen reden op te geven van jouw annulering. Heb je een zakelijk contract afgesloten dan gelden er andere voorwaarden. Deze worden altijd vooraf gecommuniceerd.
Overstappen, hoe werkt dat?
Wanneer kan ik overstappen naar een nieuwe provider of leverancier?
Hoe bereik ik mijn mobiele provider
Provider | Telefoonnummer | Vanaf je mobiele telefoon |
KPN | 0800 0105 of 1200 | 1200 |
Telfort | 0900 9596 (€ 0,50 per gesprek + de gebuikelijke belkosten) | 1200 |
Vodafone | 0900 0940 (€ 0,45 per gesprek + de gebuikelijke belkosten) | 1200 |
hollandsnieuwe | 0900 0324 (€ 0,45 per gesprek) | |
T-Mobile | 06 2400 1200 | 1200 |
Ben | 0900 0 401 405 (€ 0,35 per gesprek) | |
Tele2 | 020 75 4444 (lokaal tarief) | 1200 |
Betaal ik verzendkosten?
Wat gebeurt er na mijn bestelling?
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Waarom moet ik mijn contract met 1 eurocent via Ideal bevestigen?
Welke simkaart ontvang ik?
Kan ik mijn nummer behouden?
Wanneer kan ik overstappen van provider?
Hoe werkt verlenging van mijn abonnement?
Waarom is mijn aanvraag afgewezen?
Proces na bestelling
Nadat jouw bestelling is in behandeling is genomen ontvang je een welkomstmail van jouw nieuwe provider. Let op, hierin staat belangrijke informatie, zoals de verwachte leverdatum en installatieprocedure. Heb je gekozen voor opzegging van je oude leverancier via je nieuwe leverancier, dat zal dit in de welkomstmail worden bevestigd. Heb je ervoor gekozen om je opzegging zelf te regelen, neem dan zsm contact op met je oude provider om je opzegging door te geven.
Je krijgt van je nieuwe provider een installatie pakket toegezonden. Dit is een zogenaamd doe-het-zelf-pakket waarmee je eenvoudig je nieuwe aansluiting kunt realiseren. Je kan er altijd voor kiezen om een afspraak te maken met een monteur die de installatie voor je verzorgd. Zij nemen hiervoor contact met je op als je daar voor gekozen hebt bij je bestelling. Wil je alsnog een installatie door een monteur laten uitvoeren, kun je ook zelf contact opnemen met je nieuwe provider. Let op, hier zijn kosten aan verbonden. Echter vaak hebben wij acties met gratis installatie (dit is dan bevestigd bij je aanvraag).
Je bestelling is geweigerd, en nu?
Welke provider is beschikbaarheid op mijn adres?
Wat is de duur van mijn contract?
Hoe zijn mijn kosten opgebouwd?
Wat zijn de voorwaarden voor mijn nieuwe modem?
Hoe werkt de installatie?
Ik wil mijn abonnement opzeggen, wat moet ik doen?
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Hoe werkt de overstapservice?
TV, Internet en Bellen - Voorwaarden providers
Wat is de status van mijn bestelling?
Wanneer kan ik overstappen?
Als je nu een contract voor onbepaalde tijd hebt, kun je direct en zonder kosten overstappen naar een nieuwe energieleverancier. Dit is in de meeste gevallen ook zeer verstandig om te doen aangezien je met een contract voor onbepaalde tijd vaak veel duurder uit bent dan met een contract voor 1, 2 of 3 jaar.
Heb je nu nog een contract voor bepaalde tijd, dan is overstappen nog steeds mogelijk. Hoe groot het voordeel van overstappen is kan een adviseur van BespaarBaas je precies vertellen. Afhankelijk van de resterende termijn van je huidige contract betaal je een afkooppremie. In tegenstelling tot Energievergelijkingssites kunnen wij echter ervoor zorgen dat jouw nieuwe energieleverancier deze afkooppremie volledig overneemt. Vraag onze adviseurs dus altijd naar jouw specifieke aanbod en laat geen geld liggen!
Wat maakt overstappen via BespaarBaas zo aantrekkelijk?
Wat zijn de kosten van overstappen?
Een afkooppremie of boete bij oversluiten?
Moet ik mijn oude leverancier zelf opzeggen?
Tijdens de overstap zonder Gas of Stroom, kan dat?
Ik wil mijn overstap annuleren, kan dat?
Ik wil mijn overstap annuleren, kan dat?
Hoe lang duurt het voordat ik ben overgestapt?
Overstappen en stadsverwarming, kan dat?
De meterstanden op mijn eindafrekening kloppen niet. En nu?
Ik ga verhuizen, hoe regel ik mijn energie?
Heb je een klacht?
Heb je vragen? Wij helpen je graag!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing